loading...

asdasdasdas

بازدید : 358
سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 6:24

مونترآل – Learjet ، یک هواپیمای شخصی زیبا و ظریف که دهه ها توسط افراد مشهور استفاده می شد ، پس از کاهش تقاضا به دلیل رقابت رقبای جدیدتر و ارزان تر ، در حال پایان تولید است.

مدت ها قبل از رسیدن COVID-19 به تقاضا در سال 2020 ، ورود مدل های ارزان تری با اندازه های مشابه از Embraer SA و Cessna به Textron Inc تقاضای Learjet را کاهش داد.

Learjet 23 که توسط کارآفرین آمریکایی بیل لیر ایجاد شد ، اولین بار در سال 1963 از ویچیتا ، کانزاس پرواز کرد و ضمن شکستن رکورد سرعت ، بازار جدیدی برای هواپیماهای تجاری مدرن با مالکانی مانند فرانک سیناترا ایجاد کرد.

از آن زمان تاکنون ، حدود 3000 لیر جت ، که می توانند تا 9 مسافر را در خود جای دهند ، با یک دماغه گلوله ای شکل قادر به پرواز نزدیک به سرعت صدا با سرعت 0.81 ماخ به آسمان صعود کردند.

بمباردیر که لیر جت را در سال 1990 خریداری کرد ، گفت تولید هفته گذشته امسال به پایان می رسد. اما به گفته JETNET ، هواپیمایی که حدود 42 درصد از ناوگان آن را تقریباً کمتر از 5000 هواپیمای تجاری تشکیل می دهد ، سرویس خواهد داد.

عملکرد Learjet که توسط برخی خلبانان خصوصی به عنوان نزدیکترین عملکرد پرواز با هواپیمای جنگنده توصیف می شود ، نمی تواند قیمت ارزان رقبا را شکست دهد.

مارک ماسلوچ ، سخنگوی بمباردیر گفت: “هواپیماهای کم مجهز با قیمت پایین تر تقاضا را تحریک کردند.”

به عنوان مثال Embraer’s Phenom با فروشی در حدود 9 میلیون دلار در مقایسه با Learjet 75 با قیمت حدود 13 میلیون دلار به فروش می رسد.

رولاند وینسنت ، تحلیلگر فضایی ، با مقایسه لارجت با اتومبیل اسپورت ایتالیایی گفت: “مشتریان در این بخش مرسدس خوبی می خواهند ، اما من نمی دانم كه آیا آنها دیگر فراری می خواهند.”

در همین حال ، خریداران ثروتمند به طور فزاینده ای به دنبال هواپیماهای بزرگتر کابینی مانند Gulfstream شرکت جنرال دینامیک و مجموعه جهانی دوش ، تختخواب و زنجیره ای بمباردیر هستند که شهرهای دورافتاده را بدون سوخت گیری متصل می کند.

از دست دادن اساس

وینسنت گفت ، به روز نگه داشتن هواپیماهای قدیمی از طریق پیشرفت در صنعتی که مدل جدید را می خواهد ، یک درس مفید برای هواپیماهایی مانند Bombardier’s Challenger 650 است.

ماسلوچ گفت که 650 همچنان در فضای بازار رقابتی باقی مانده و اقشار خاصی را به خود جلب می کند.

وینسنت در مورد یک خانواده 600 نفره که اولین بار در سال 1978 پرواز کردند گفت: “برای آنها ، این یک گاو نقدی است.” اما گاوهای نقدی راهی برای چاق شدن دارند.

برنامه های بمباردیر برای ساخت یک لیر جت 85 بزرگتر که از کامپوزیت های سبک ساخته شده بود ، عملی نشد و در پایان با کسر 1.2 میلیارد دلار در سال 2015 خاتمه یافت.

بمباردیر سعی در رقابت در قیمت در سال 2019 داشت و لیبرتی لیرجت 75 را با قیمت 9.9 میلیون دلار عرضه کرد.

هواپیما یک سفارش به عنوان آمبولانس هوایی دریافت کرد ، یک حرفه خوب برای لیرجت.

طبق گزارش JETNET و بمباردیر ، لیر جت در سال گذشته تنها 11 بار تحویل را از دست داده است ، در مقایسه با 112 مورد در سال 2001.

دون دویر ، شریک مدیر گاردین جت گفت: “در پایان روز گزینه های بیشتری وجود داشت.”

آدام تویدل ، مدیرعامل Private Fly گفت: اما Learjet سریع و براق همیشه طرفداران خود را خواهد داشت.

وی گفت: سرویس جهانی رزرو پرواز چارتر هنوز از مسافران درخواست می کند تا “لیر را منتظر نگه دارند”.

مونترآل – Learjet ، یک هواپیمای شخصی زیبا و ظریف که دهه ها توسط افراد مشهور استفاده می شد ، پس از کاهش تقاضا به دلیل رقابت رقبای جدیدتر و ارزان تر ، در حال پایان تولید است.

مدت ها قبل از رسیدن COVID-19 به تقاضا در سال 2020 ، ورود مدل های ارزان تری با اندازه های مشابه از Embraer SA و Cessna به Textron Inc تقاضای Learjet را کاهش داد.

Learjet 23 که توسط کارآفرین آمریکایی بیل لیر ایجاد شد ، اولین بار در سال 1963 از ویچیتا ، کانزاس پرواز کرد و ضمن شکستن رکورد سرعت ، بازار جدیدی برای هواپیماهای تجاری مدرن با مالکانی مانند فرانک سیناترا ایجاد کرد.

از آن زمان تاکنون ، حدود 3000 لیر جت ، که می توانند تا 9 مسافر را در خود جای دهند ، با یک دماغه گلوله ای شکل قادر به پرواز نزدیک به سرعت صدا با سرعت 0.81 ماخ به آسمان صعود کردند.

بمباردیر که لیر جت را در سال 1990 خریداری کرد ، گفت تولید هفته گذشته امسال به پایان می رسد. اما به گفته JETNET ، هواپیمایی که حدود 42 درصد از ناوگان آن را تقریباً کمتر از 5000 هواپیمای تجاری تشکیل می دهد ، سرویس خواهد داد.

عملکرد Learjet که توسط برخی خلبانان خصوصی به عنوان نزدیکترین عملکرد پرواز با هواپیمای جنگنده توصیف می شود ، نمی تواند قیمت ارزان رقبا را شکست دهد.

مارک ماسلوچ ، سخنگوی بمباردیر گفت: “هواپیماهای کم مجهز با قیمت پایین تر تقاضا را تحریک کردند.”

به عنوان مثال Embraer’s Phenom با فروشی در حدود 9 میلیون دلار در مقایسه با Learjet 75 با قیمت حدود 13 میلیون دلار به فروش می رسد.

رولاند وینسنت ، تحلیلگر فضایی ، با مقایسه لارجت با اتومبیل اسپورت ایتالیایی گفت: “مشتریان در این بخش مرسدس خوبی می خواهند ، اما من نمی دانم كه آیا آنها دیگر فراری می خواهند.”

در همین حال ، خریداران ثروتمند به طور فزاینده ای به دنبال هواپیماهای بزرگتر کابینی مانند Gulfstream شرکت جنرال دینامیک و مجموعه جهانی دوش ، تختخواب و زنجیره ای بمباردیر هستند که شهرهای دورافتاده را بدون سوخت گیری متصل می کند.

از دست دادن اساس

وینسنت گفت ، به روز نگه داشتن هواپیماهای قدیمی از طریق پیشرفت در صنعتی که مدل جدید را می خواهد ، یک درس مفید برای هواپیماهایی مانند Bombardier’s Challenger 650 است.

ماسلوچ گفت که 650 همچنان در فضای بازار رقابتی باقی مانده و اقشار خاصی را به خود جلب می کند.

وینسنت در مورد یک خانواده 600 نفره که اولین بار در سال 1978 پرواز کردند گفت: “برای آنها ، این یک گاو نقدی است.” اما گاوهای نقدی راهی برای چاق شدن دارند.

برنامه های بمباردیر برای ساخت یک لیر جت 85 بزرگتر که از کامپوزیت های سبک ساخته شده بود ، عملی نشد و در پایان با کسر 1.2 میلیارد دلار در سال 2015 خاتمه یافت.

بمباردیر سعی در رقابت در قیمت در سال 2019 داشت و لیبرتی لیرجت 75 را با قیمت 9.9 میلیون دلار عرضه کرد.

هواپیما یک سفارش به عنوان آمبولانس هوایی دریافت کرد ، یک حرفه خوب برای لیرجت.

طبق گزارش JETNET و بمباردیر ، لیر جت در سال گذشته تنها 11 بار تحویل را از دست داده است ، در مقایسه با 112 مورد در سال 2001.

دون دویر ، شریک مدیر گاردین جت گفت: “در پایان روز گزینه های بیشتری وجود داشت.”

آدام تویدل ، مدیرعامل Private Fly گفت: اما Learjet سریع و براق همیشه طرفداران خود را خواهد داشت.

وی گفت: سرویس جهانی رزرو پرواز چارتر هنوز از مسافران درخواست می کند تا “لیر را منتظر نگه دارند”.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 270
  • بازدید کلی : 2423
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی